2012-03-30 @ 15:30:35

Påsklov i stallet<3

Nu är det äntligen påsklov :D guuud så skönt att slippa alla prov och läxor ;)
Jag ska bo i en husvagn i stallet i en hel vacka ^^ lite stört om ni frågar mig, men det är ju klart att jag vill tillbringa första veckan tillsammans med Marengo!! dock åker jag och mamma upp med Julle till Söderköping imorgon, men det känns ändå okej eftersom jag vet att han kommer att få det bra där :)

Eftersom jag bor i stallet utan Internet från imorgon tills på fredag nästa vecka så kommer det inte komma upp några mer inlägg under den perioden, men på fredag/ lördag nästa vecka så ska jag berätta allt som hänt! :D

See u<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska du bo i en husvagn vid stallet? Vad är meningen med det?

2012-03-30 @ 15:56:48
Postat av: Caroline HP

Först så skulle jag vilja att du skriver ditt namn ist för att vara anonym. Det är mycket trevligare och man ska stå för vad man skriver. Tack!



Jo, eftersom jag inte bor på gården, så ska jag bo i en husvagn för att kunna tillbringa hela dagarna med Marengo och kunna släppa in/ ut honom själv. Han kan vara lite jobbig att leda och då vill jag inte att de andra som släpper ut hästarna ibland ska tappa tålamodet när de släpper ut honom..

Min tanke är att han ska få en så lugn första vecka som möjligt utan att bli stressad och rädd. Marre är mycket personlig och har väldigt mycket energi, och jag vill ta det lugnt i början, båda för hans och min skull!



/Carro

2012-03-30 @ 16:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0