2012-06-06 @ 14:03:17

Tretorn Falsterbo

Just nu har Skara Hästsport rea på Falsterbo GTX! Förut kostade dem 4995:- och nu 999:-
Helt sjukt! Hade jag inte haft mina älskade DeNiro så skulle jag slå till! Men det tråkiga är att alla säkert åker dit och shoppar nu, man vill ju vara lite utstickande på tävlingsbanorna!

Min kompis Alva har såna stövlar och enligt henne tål de allt och är jättesköna. Hon kan ha dem i vått och tort, utan att de blir förstöra! :) Hon använder dem på både träning, vardags och på tävling.

Mina åsikter är att de är ännu snyggare IRL än på bild. De sitter mycket bättre än Tretorn Advance! Däremot gillar jag inte det guldiga, men alla tycker ju olika :) Jag får lite "gummistövelkänsla" när jag ser dem.. Ne, inget för mig. ändå.. Men en HISS till otroligt billigt pris!!



Kommentarer
Postat av: Alva

Tycker inte heller om guldet på dem men det var akut att köpa nya stövlar så skit samma ;) De är sköna och det är huvudsaken :)<3

2012-06-06 @ 22:19:29
URL: http://ponygeek.blogg.se/
Postat av: Alva :)

Jag tycker man får mer "Gummistövel känsla" när man ser Tretorn Advance, dom är ju i gummi till och med.

2012-06-10 @ 15:52:28
URL: http://ponygeek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0