2012-06-07 @ 16:28:03

Svar på kommentar

Malin om Hissa/Dissa

Tror aldrig jag har sett dig tävla i kavaj, och har ändå sett dig tävla en del, varför har du nästan aldrig kavaj när du tävlar i hoppning? :)
Angående Samshield hjälmen så tycker jag personligen den är supersnygg! Men trivs bra med min Charles Owen Wellington Classic också :)

Svar: Jag har en svart kavaj, men ska köpa en ny då den inte sitter så bra. Just nu letar jag efter en men det är inte akut eftersom jag inte kommer att tävla så jättemycket i de högre klasserna (LA, Msv). Men kollar du på mig på Ållymipaden i falköping, så kommer jag tävla i kavaj :)
Ja, man har ju olika åsikter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0