2012-06-12 @ 15:56:40

Skövde Ridsport!

Skövde ridsport har fått in nya saker från HV Polo! På tiden, om ni frågar mig.
Bland annat dessa schbrak med matchande benskydd.
Vilken färg tycker ni passar Marengo bäst, grön, rosa eller orange? :)


Mina åsikter; Jag tyckte att det gröna schbraket och skydden var snyggt för det var inte så skrikande färg som det kan vara på andra outfits. Däremot skulle jag nog vilja ha den lite mer grön, den är för ljus nu. Den rosa outfiten var fin, men inget för Marre, grabben ;) Men en snygg rosa nyans tycker jag allt! Otfiten som är orange, var ganska snygg faktiskt. Men när jag kollar på Skövde Ridsports hemsida så ser det ut som om schabraket är mörkare orange än skydden.. Tänkte gå till Skövde Ridsp. någon dag i veckan efter skolan och kolla ifall något nytt erbjudande har kommit upp? Vill till hööks någon dag också :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Grön eller kanske orange :)

2012-06-12 @ 17:35:12
Postat av: Anonym

Rosa var gulligt, men han är ju kille, så orange :)

2012-06-13 @ 08:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0