2012-06-14 @ 13:58:38

Skolavslutning!!

Idag är slutar jag skolan! Jag får en rolig sommar med massor framför mig! Strax ska jag börja göra mig iordning med en kompis och kl 16.30 så ska vi samlas vid skolan. Hoppas bara att solen håller sig framme! Efter skolavslutningen så har jag och tre kompisar bokat bord på Mango's, mums!

Mitt sommarlov består av;

v.25 - Jag har hand om min kusins hund och nuter
v.26 - Jag hälsar på en kompis som jag köpte Julle av. Ska stanna där hela veckan och tar med Marre såklart!
         Det kommer bli terrängträning med en VM-ryttare i fälttävlan som tränare.
v.27 - tis-lörd. Ridläger på Juta!
v.28 - Jag åker till Falsterbo och min syster får ta hand om Marre, Julle kommer på träning till mig också! 
         (han är tillsalu igen) Kameran åker såklart med till Falsterbo!
v.29 - Julle "hemma". Tränar Marre inför Ållympiaden.
v.30 - Julle "hemma". Tävling - Ållympiaden i Falköping 28-29/7

Sen har jag inget mer inplanerat :) tror jag..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0