2012-06-08 @ 13:54:17

Promenad med Chili

Snart påväg hem. Sen ska jag äta något snabbt innan jag plockar i ett äpple och lite hundgodis i en påse och ta med Chili och gå till min kompis. Det är ungefär 6 km till henne, så det är en bra runda. Mamma hämtar upp mig vid henne och vi åker till Skara Hästsport. Jag har ingen aning om varför vi ska dit, men mamma vill det.. Kanske kolla in något erbjudande? Har inte tänkt köpa något föutom ett par ridbyxor om det finns några fina som inte kostar 3000:- ..

Chili är min syrras hund, men hon är i Halmstad och då får jag ta hand
och träna honom :) Han är en tollare för er som undrar ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Varför har inte Angelica ponny? Menar varför köpte hon inte ngn ny efter den ljusa ponnyn hon hade? (Chabo tror jag han hette va?)

2012-06-08 @ 14:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0