2012-06-24 @ 09:02:00

Mot Trollhättan!

Nyss har jag ridit Marre. Vi fortsatte på gårdagens träning med lösgörande övningar. Men idag blev det lite mer fokus på skänkelvikningar och sånt som hästen förflyttar sig efter skänkeln. Marre tyckte att det var jobbigt och stretade emot lite i bakdelsvändning men gick bra efter en stund då vi förstod varandra bättre, hur vi menade och var vi ville. Men jag är riktigt nöjd! Sen blev det en hejdåpuss innan han skrittade iväg i hagen.. För snart åker jag iväg mot trollhättan där jag ska hälsa på några kompisar. Ska bli jätteroligt och stannar där tills på fredag nästa vecka! Marre följer tyvärr inte med eftersom vi inte har fått tag i en sällskapshäst åt Figge :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0