2012-06-21 @ 14:38:08

Morgondagen

Imorgon så är det midsommar! Helt galet att halva sommaren redan har gått!
 
Dagen kommer att starta med en kort sovmorgon, jag åker till en kompis kl 10 för att sedan klä en midsommarstång full av blommor kl 11. Senare så blir det basebollmatch och efter det så ska jag och min kompis rida kadrilj eller hoppa en bana eller liknande för allt folk som har kommit. Ska bli grymt kul, och vi ska öva på uppvisningen idag. Jag vill gärna hoppa en bana, för kadrilj är så långtråkigt att se på..
Jag och min kompis ska ha ungefär likadana outfits, det blir nog vit eller svart :) Eller kanske Sverige Vs. Storbritannien? Isåfall är jag och Marre Team Storbritannien med Union Jack schabrak och min kompis är Team Sverige med gul/blått schabrak. Vi ska prata idag så får vi se :) På kvällen så äter vi mat och jag sover över hos dem. Så imorgon blir det dålig uppdatering!
 
Glad midsommar!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0