2012-06-01 @ 10:43:07

Marengo 31/5

Efter Hööks så åkte jag till stallet. Jag gjorde iordning Marre och red till grannens padock då de höll på att gräva på Juta. Padocken är måtten 60x20m så jag red på en 20 meters volt i skritt och trav. Sen red jag på en ått-volt, två 20 meters volter. Han slappnade av och gick riktigt bra! Sen återgick jag på en 20 metersvolt och tränade galoppfattningar. Den första så bockade han och sen gick han lugnt. I båda varven fick vi fina galoppfattningar medans han gick i form. Det går bara bättre och bättre!



I Hööks köpte jag tre långarmade tröjor, i mörkblå, röd och ljusblå.
Jag köpte en tävlingströja som jag täkte ha när jag rider.
En sweatshirt som jag tänkte ha í skolan.
Ett blått schabrak med vit kant.
En pullargrimma som jag kommer ha i hoppning och på tävling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0