2012-06-23 @ 18:53:23

Figge 23/6

Hoppas att ni har haft en rolig midsommar!
 
Idag så red jag först Marre och sen Figge, Marres kompis :) Marre red jag lösgörande på öka/minska volten, skänkelvikningar, öppna, slutna m.m.
Sen red jag Figge och han gick jättebra. Lugn och gick lodrät på tygeln. Däremot så var han seg och emot skänkeln.. Men jag är nöjd ändå och Marre gick riktigt bra idag! (utan bockningar!)
Min header håller på att krongla då blogg.se har bytt design. Ska försöka få till det men sålänge så får ni klara er utan header...
 
Imorgon åker jag för att hälsa på några kompisar i trollhättan, men det blir likadan uppdatering för förut! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0