2012-06-18 @ 18:39:55

De har kommit!

Lördagen vecka 23 så beställde jag ett par Tretorn Falsterbo i Skara Hästsport. De beräknades komma på onsdag men idag fick jag ett sms att hämta dem i stan! Så nu är jag hemma med ett par Falsterbo gtx :) Tänkte ha dem imorgon och rida in dem, fast de är redan mjuka och sköna. Det är bara passformen som behöver ridas in.

Falsterbo gtx
Inte snygga. Diss till modellen och det guldiga men hiss till passform och att det är sånt mjukt läder! Riktigt sköna och jag glömmer av att jag har stövlar på mig ibland när jag har dem ;)



Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej!

Fin blogg, btw. Jag och calle har startat en helt galen blogg om typ "uppdrag" under sommaren. :) Fast vi behöver lite hjälp med at komma på fler galna saker och du vore till stor hjälp :)

kram!

2012-06-19 @ 14:48:16
URL: http://crazysummers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0