2012-06-12 @ 10:44:35

Bad Update

Vad har hänt med uppdateringen egentligen? Du brukat ju va grym på att uppdatera! :(

Om du vill ha lite tips på inlägg du kan göra: Lyx vs Budget, filmer från träningar ridpass, mer nya bilder, visa bilder/film på ditt stall (hur hans box ser ut, sadelkammaren, hagar osv), önskelista på saker du vill ha, andra bloggar du läser och varför du läser dom, presentera din familj lite närmare med bilder och så eller din tränare osv, berätta hur området kring ditt stall ser ut (om det är bra, varierande slingor du kan rida eller om det knappt finns ridvägar), berätta om din klubb osv :) 
Hoppas du tkr ngn idé är bra iaf :)

Jag vet, det har hänt mycket med Julle och jag har inte haft samma blogglust som förut. Men nu ska jag ha som mål att uppdatera minst 3 ggr/dag, och hoppas att jag kan hålla det! Tack för tipsen! Ska ta vara på dem och använda dem mycket!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0