2012-06-15 @ 08:07:53

Åsikter - Scabrak

1. John Whitaker
Riktigt snygga. Väldigt fint med Sverigeflaggan som symbol på schabrakets sida. Kul att man kan välja mellan röd, blå och grön, alla var väldigt passande. Hiss till den enkla men snygga matchande luvan!



2. Pessoa
Fint schabrak, men jag gillar inte de gröna och den rosalila färgerna. Den gröna är alldeles för mörk och den rosalila färgen hade inte en snygg nyans! Men det blåa schabraket var fint och jag skulle mycket väl kunna köpa det ^^ Lite synd med det stora P:et mitt på schabraket som inte syns när man rider..



3. Scapa sports
Jag, som många andra, älskar scapas schabrak! Snygga med fina färger och nyanser, en fin modell som jag lätt skulle kunna köpa! Min favorit är det röda :)


4. GlenGordon Zagal lyx
Snygg modell med olika färger och färg på kanterna. Riktigt snyggt med bomullskant i fram, som inte skaver. Snygg matchande luva finns :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där är ju dom gamla GG schabraken. Dom finns väl knappt att köpa längre? Dom har ju kommit med en ny design och ny logga för GG produkterna. Tror de nya schabraken heter GlenGordon Zagal lyx om jag inte minns fel.

2012-06-15 @ 10:05:34
Postat av: Alva :)

ÅH DOM DÄR JW SCHABRAKEN ÄR SÅ 2 DIE 4!!!! :D<3

2012-06-16 @ 21:57:58
URL: http://ponygeek.blogg.se/
Postat av: Ellen Nilsson

Vet du vart man kan köpa ett mörkblått/marinblått GLen Gordon Zagal schabrak?

Tacksam för svar! :)

Vänligen Ellen Nilsson

2015-04-06 @ 09:34:10
URL: http://nouw.com/ellenmarianilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0