2012-07-15 @ 13:51:14

Sommaruppbehåll

Jag har varit på träningsläger, på falserbo Horse Show och ska ha massor med roligt att göra i sommar, så jag känner att det är på tiden för att jag lägger ut detta inlägg om sommaruppbehåll. Datorn är inte det jag prioriterar först, utan att ha en superrolig och utvecklande tid med Marengo. Han är mitt allt, och jag vill vara med honom nu.
Sommaruppbehållet är tills skolan börjar. Då kommer uppdateringen bli bättre än aldrig förr och bloggen får en ny design.
 
--
 
Jag har fått några kommentarer om den kassa uppdateringen, ex från Anonym, Malin och Alva.
Malin: Vad har hänt med uppdateringen?
Alva: Den kassa uppdateringen är oförlåtlig!
Anonym: Vad har hänt med uppdateringen?
 
Mitt svar står här uppe; jag vill inte tillbringa så mycket tid framför datorn när jag kan vara i stallet och umgås med vänner och familjen.
Har pratat med Alva och allt har löst sig. Kommer inte vara inne något på datorn så jag kommer inte godkänna några kommentarer eller liknande.
 
Även om jag har haft dålig uppdatering så har jag fortfarande, nästan alla besökare kvar. Det är roligt att se och jag hoppas att ni kikar in igen när skolan börjar ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0