2012-12-25 @ 18:20:22

Marengo 25/12

Ledsen för dålig uppdatering idag!
 
Idag red jag ut i skogen i ca 45min- 1h. Vi galopperade inte så värst mycket, utan travade och skrittade en bra bit. Han var pigg, något bakom skänkeln i början men efter lite öppna och slutna så gick han bra. Jag lät honom jobba med ryggen i kortad trav och längd skritt. Jag tycker att han var väldigt fin idag! Lugn och harmonisk och hade ett stort övertramp. 
 
I mitten och slutet av rundan så lät jag honom skritta i djup snö (på samma ställe) och han var väldigt noga med trampa i samma spår för att inte behöva jobba så mycket. Kom han lite i otakt så böjde han ner huvudet, kollade vart nästa hovspår var och trampade i det. Han är lite konstig dendära;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0