2012-12-28 @ 21:21:24

Hööks, ridpass & bio

Förlåt för kass uppdatering. Har haft fullt upp idag.
 
Hööks
Ja, tanken var att jag skulle köpa ett par ridbyxor att ha till vardags, men istället hittade jag ett par vita ridbyxor som satt sjukt bra! Innan tävlingarna börjar så ska jag lämna in dem för brodyr, så jag undrar om någon vet ett företag eller liknande som broderar på ridbyxor?
 
Ridpass
Ridpassset idag blev lite blandat. I början så blev det dressyr, sen lite bommar som sedan blev en studs med tre små hinder. Efter det hoppade jag ett litet hinder på kanske 70 (?) cm. Marre gick jättebra, han var ärlig och framåtbjudande. I början lyfte han inte riktigt på benen, han är lite töntig när det är små hinder.. Men när dem höjdes så gick han riktigt bra!
 
Bio
Vi såg Berättelsen om Pi. Helt underbar! Rekommenderas :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vet ingen som broderar ridbyxor, men sök på google annars :)

2012-12-29 @ 10:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0