2012-12-16 @ 15:49:32

Hästskötare

Jag var hästskötare åt min kompis idag som tävlade i KM på kultomten. En av mina uppgifter var att ge henne tips och vad som är viktigt att tänka på osv. Juste, jag fotade också:) 
 
Men jag fattar inte vad kultomten har emot Juta? Idag på tävlingen så hade jag min skultorp-jacka, och både funktionärer och andra bitchblicka mig och när jag fråga om min kompis fick gå in på framhoppningen så lät det snäsigt och som "åh, orkar inte med! bara stick." 
Jag är så less på det, varför liksom? blir så trött på det.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha exakt så blir det när vi från Kulis kommer till Jutagården, så vi blir behandlade på samma sätt. Jag har inget emot Jutagården som ridskola men av någon konstig anledning får man blickar från de som är där när man kommer med vår SRF-jacka :(

2012-12-16 @ 19:25:20
Postat av: Linnéa

Vet hur det är där vissa människo... :(

2012-12-16 @ 19:33:08
URL: http://linneakarlson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0