2012-12-29 @ 07:25:00

BLOPPIS del 1

 
 
HITTAT NÅGOT?
Mejla [email protected]
 
 
VIKTIGT
# Mer bilder och saker finns, mejla gärna. (se mejl ovan)
# Först till kvarn.
# Vill gärna bli av med sakerna, så pris diskuteras vid snabb affär!
# Hämtas eller skickas, isåfall står köparen för frakt.
# Allt finns i Skövde.
# Sakerna tvättas/ putsas innan köp.
 
 

 
Swarovskipannband
Cob. Svart läder med swarovskistenar i fyra rader.
Tappat 5 stenar, men inget som syns när man använder det.
200:-
 
 

 
Hoppgjord LD
Svart, 100cm på längden och 30cm bred. Sparsamt använd, har lite skrapmärken, annars i fint skick.
200:-
 
 

Schabrak
Hoppmodell, stl. Full. Märke Catago
Zig-Zag mönster. Röd passpoal.
Aldrig använd, prislappen sitter kvar.
200:- (fast pris)
 
 

 
Se bild..
Vet inte riktigt vad en sånhär heter, men den sitter på sadelgjorden för att förhindra skav. Använd fåtal ggr., riktigt bra skick (dock lite smutsig på bilden) Tvättas och snyggas till innan köp. Sadelgjorden på bilden är 120cm (?) obs! gjorden är ej tillsalu!
Pris diskuteras.
 
 

 
Strasspannband
Cob, svart läder och svart stenar, tre rader. Aldrig använt. Köpt på hööks (nypris 199:-)
100:-
 
 

 
Spön
Har massvis med spön, från 40-65cm.
Gör inget om jag blir av med några, mejla vad du söker så ska jag kolla vad jag har.
Pris varierar.
5 exempel:
 
 
 

 
SÖKES
Jag söker långa tömmar, mejla om du har till salu! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0