2012-08-03 @ 14:54:39

Vidrig Outfit

Vidrig och ful outfit.
Pannbandet skulle vara fint om man inte hade det i denna kombinationen. Samma sak med stövlarna. Däremot så fattar jag inte hur JW tänkte när han skapade ett så grymt fult schabrak. Hjälmen är redigerad av mig men jag tycker att Samshieldhjälmarna faktiskt är de fulaste jag har sett. Benskydden är fina och är ett limegrönt schabrak från Lami-Cell. Kavajen är riktigt ful och jag skulle aldrig använda en liknande. 
 
Pannband - Swarovski
Hjälm - Samshield (redigerad av mig)
Ridstövlar - Tretorn Advance
Schabrak - John Whitaker
Benskydd - Lami-Cell
RidkavajC La gård

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eh? Du menar alltså JWs mest sålda schabrak? Förnyad upplaga dock men deras sammetsschabrak är ju oerhört populära och jag faktiskt inte någon som inte äger ett sådant ^^ Färgen på bilden stämmer ju dock inte överhuvudtaget, färgen är mycket mer röd egentligen, där ser det ju lila ut, ska ju vara vinrött. Du måste ju vara den enda som inte tycker de är fina i så fall :)

2012-08-03 @ 23:06:40
Postat av: Lovisa Melin

Schabraket är vinrött med guldig passpoal och är asfint! :)

2012-08-07 @ 00:13:56
URL: http://melinlovisa.blogg.se/
Postat av: Lovisa Melin

De schabraket är ju ett av de snyggaste som finns :O det är vinrött med guldig passpoal, vet inte vad du hittade för dålig bild ^^

2012-08-07 @ 00:15:40
URL: http://melinlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0