2012-08-14 @ 12:05:42

Ny kategori - Ny ponny!

Ja, detta är det första inlägget i bloggens nya fräscha kategori.
 
Bianca<3 ska handla om min och den 2-åriga haflingern Bianca.
Jag och min syrra ska ha henne på foder. Hon är inte inriden utan jag ska träna hsm med henne och bygga upp förtroendet till människor och tömköra, longera, löshoppa m.m.
Marre stannar såklart hos mig och det kommer fortsätta som förut med träningar, tävlingar och allt sånt :) Ska bli grymt kul att pyssla med henne och hon är så grymt fin! Det finns ingen riktig anledning att vi ska ha henne utan mer att min syster ville ha något att hålla på med men eftersom hon går i skola i Halmstad så får jag ta hand om henne på veckorna :)
 
Eftersom blogg.se bildarkiv inte fungerar får ni klara er utan bilder :(
 
/Carro

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är det som äger henne då? Och varför tar ni hem henne nu om Angelica fortfarande går i skolan? Varför inte vänta tills hon tar studenten om det nu är så att hon "vill ha ngt att hålla på med"?

2012-08-14 @ 20:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0