2012-08-02 @ 16:49:25

Marengo 2/8 & helgens planer

Idag var Marres gamla ägare och hälsade på och red Marre. Vi gick till Jutas padock och hon red dressyr och hoppade ett litet hinder på ca 50 cm några gånger. Marre gick jättebra och såg ut att lyssna bra på hjälperna. Hon sa också att han hade blivit fint musklad och att jag hade jobbat bra med honom, man blir så glad av att höra sånt! :)
 
 
Imorgon så ska jag, syrran och min kompis Hanna till Uddevalla för att hälsa på en kompis. Hon har en liten ridskola men runt 17 hästar och ponnyer som vi ska rida på lördagen. Tidigt på söndag åker vi till Liseberg och det ska bli så grymt kul! Hanna vill få med mig på AtmosFear. Vi får väl se^^ haha..

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

haha, du ska med!<3

2012-08-02 @ 17:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0