2012-08-29 @ 09:08:00

Hoppträning 28/9

Det var hoppträninng med omhoppningsbana från förra årets Div II. Vi gjorde lite vanliga svängar och omhoppningssvängar. Jag provade att rida Marre på en ny nosgrimma, en röd som han passade bra i, fast han såg ut som en galopphäst ^^ Bilder kmr ikväll om jag lyckas föra över dem från telefonen ;)
 
Marre var het, ville vääldigt gärna hoppa allt han såg. Vi var nära på att krocka i två hinder bara för att han tänkte hoppa. Jag vet inte om det va för att vi inte hoppat på ett tag eller för att han inte kände pullargrimman som stoppar upp lite. Min och Marres uppgift va att ta det lugnt och inte sticka mot hindren. Han hoppade riktigt snyggt idag! Stora luftiga hopp högt över hindren. Det blev inte så mcket bockningar, bara 1 elr 2 utbrott :)
 
Jag känner mig väl förberedd till tävlingen på lördag! Outfiten blir röd/svart, SRS klubbfärger. Jag lägger upp den imorgon :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0