2012-08-30 @ 16:21:00

GP Ponnyn 2013

Det ska bli roligt att kolla på GP-Ponnyn nästa år. Det är en spännande tävling, både att kolla på och delta. Tyvärr så hann jag bara kvala ett år med Julius, innan det var dags för d-ponny. Enligt mig är det tråkigt att GP ponnyn bara är för c-ponnyer, jag hade mycket väl kunnat tänka mig att starta med Marre annars.
 
GP ponnyn 2012 va väldigt roligt att kolla på, på kvalen såg jag allt från skimmelfärgade sportponnyer till tjocka mulleponnyer och renrasiga fjordingar. I finalen vann Alva Vikström-Lejon, som red på sin otroligt söta Rory Fiona.  
 
Denna tävling är en av de få som jag verkligen tycker om och följer.
 
Intresserad av att delta?
- Kvalen går i mars på Grevagården i Skövde, Kungsbacka och Stenungsung.
- Finalen går i Göteborg Horse Show i april 2013


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och vilket av kvalen var du på? ^^ Alla gick ju på västkusten förra året och jag tror ju knappast att du åkte ner till kungsbacka, varberg eller bulycke för att bara kolla på kvalen? ;D

2012-08-30 @ 23:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0