2012-08-29 @ 18:24:00

Annat än hästar..

Igår så var det en hyfsad hård hoppträning, så jag bestämde mig för att Marengo skulle få vila idag. Istället för att rida så passade jag på att gå till Commerce i Skövde med Hanna för att köpa en tröja. Det blev en röd stickad tröja från hm, den kliar lite som stickade tröjor kan göra men den satt riktigt bra :) Nöjd med köpet! 149:-
 
Imorgon blir det uteritt, kanske ska gå och klättra? vi får se! :)
 
Sen så köpte jag också en maskara för de pengar jag har kvar. En nyhet från Maxfactor som ska få dina ögon att få mer färg.  
Jag tänkte testa den imorgon, och ha tröjan då också :) Maskaran kostade 109:- och jag köpte den för blåa ögon eftersom det är det jag har ;) den köpte jag också på hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0