2012-04-08 @ 11:31:44

Svar på kommentar!

Malin om Nya Ridstövlar!!
Jag gillade verkligen inte Tretorn Advance, köpte dom för typ 1 år sen, använde dem 2 gr och sen har de inte blivit använda mer. Tyckte de var väldigt obekväma (inte när jag provade dem men när jag red) och det kändes som jag inte kunde använda skänkeln överhuvudtaget och kunde inte ge ngt stöd. Stooor diss till dom!
Tycker Pioneér har grymt snygga stövlar och även Mountain Horse High Rider, båda de stövlarna är supersnygga. Tretorn Advance har ju funnits väldigt länge nu och är ju rätt uttjatade nu, känns lite 2008 liksom. Alla har dom ju, tråååkigt!

Aja, nu vet du vad jag tkr, hoppas du hittar några du trivs med!

Svar: Okej! Det är något jag ska tänka på! Själv har jag endast provat och inte ridit i dem. De var sjöna och följsamma tkr jag, men man rider ju på olika sätt och tycker olika. Pionéer och Mountain Horse Hight Rider är snygga, men jag tkr Tretorn Advance fortfarande är snyggare. De är uttjatade och tråkiga, det vet jag, men jag tror på att känslan går före utseende.
Tack för din kommentar och jag ska tänka på dina förslag när jag väljer! :)


// Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0