2012-04-08 @ 10:26:11

Nya Ridstövlar!!

Har växt ur mina stövlar ... Får precis plats med tårna och kan inte stänga dragkedjan för vaderna... (pinsamt!)
Så nu är jag på jakt efter nya snygga stövlar. Några jag fastnade direkt för var tretorn advance!! De finns lite överallt och kostar 2999:-
Dock är kvalitén skitkass, speciellt på dragkedjan.. men med de rätta knepen håller dina ridstövlar längre!! Jag tkr Tretorn Advance är snyggt designade och passar alla typer av outfit, om man har rätt färg på stövlarna.. det är väldigt många som rider med Tretorn Advance och de blir bara vanligare och vanligare, men jag tkr det är roligt att det finns färger att välja mellan! Men om jag köper ett par så blir det svarta ;) Visst är det tråkigt och inte så mycket utstickande, men om jag typ köper ett par röda tretorn och vill ha rosa outfit?? Ooups..
Svart passar ju till alla typer av färgkombinationer.
Aja, imorgon drar jag till Skövde Ridsport och provar några andra typer av stövlar!

Har du några andra stövlar du kan rekomendera? -Vill ha förslag! :)




// Carro

Kommentarer
Postat av: Alvis<3

Tretorn Falsterbo är dyra men SVINBRA! Jag hade också växt hur mina stövlar och då var planen att jag skulle måttbeställa ett par riktigt fina. Men sånna stövlar tål INGENTING, men det gör tretorn falsterbo. Jag använder dom varje dag, går i lera, smuts, you name it. Dom är sköna, inställningsbara, tål i princip allting osv :) Det är ett tips!

2012-04-08 @ 10:39:49
URL: http://ponygeek.blogg.se/
Postat av: Caroline Hoerschelmann

okej! Jag tkr inte att de är jättefina, men jag kan prova dem!! :D Tack Alvarino!! :D<33

2012-04-08 @ 10:53:03
Postat av: Malin

Jag gillade verkligen inte Tretorn Advance, köpte dom för typ 1 år sen, använde dem 2 gr och sen har de inte blivit använda mer. Tyckte de var väldigt obekväma (inte när jag provade dem men när jag red) och det kändes som jag inte kunde använda skänkeln överhuvudtaget och kunde inte ge ngt stöd. Stooor diss till dom!

Tycker Pioneér har grymt snygga stövlar och även Mountain Horse High Rider, båda de stövlarna är supersnygga. Tretorn Advance har ju funnits väldigt länge nu och är ju rätt uttjatade nu, känns lite 2008 liksom. Alla har dom ju, tråååkigt!



Aja, nu vet du vad jag tkr, hoppas du hittar några du trivs med!

2012-04-08 @ 11:04:36
Postat av: anonym

jag har bocaj stövlar och dom är as gooa dragkedjan var lite trök i början men nu drar man upp dom snabbt, där jag köpte stövlarna sa dom att dom är som tretorn fast bättre dragkedja och knappar så HISS till bocaj stövlar! :)

2012-04-11 @ 21:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0