2012-04-13 @ 16:37:17

Hoppträning!

Idag är det hoppträning med Marre på Juta! Det blir banhoppning
och "tävlig" då vi i gruppen tävlar mot varandra/ sig själv, för att
få den bästa tiden. Det var evigheter sen jag hoppade Marre, och
jag tror att Fanny ('vikarie' för min tränare Frida) kommer att ställa
upp många titthinder... För min och Marres del så satsar vi på felfria
rundor med bra flyt! Om det inte är för mörkt så kommer min kompis
Hanna att ta kort på mig och Marengo<3 De hamnar på bloggen ;)
Outfiten idag blir blå/svart/röd.

Juste, idag så är det ju Fredag den 13! Det har inte hänt mig något, inte än
iaf...  Har du råkat ut för något, vad?




Kommentarer
Postat av: Alvarino<3

Svar: Aa, förlåt om jag inte säger **** du vet vad men det betyder ju otur! Haha ;)<333333333333333

2012-04-13 @ 21:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0