2012-04-30 @ 22:00:08

Back in Skövde

Jo, idag kom jag hem från stockholm! Åkte upp dit i fredags för att stanna tills idag. I fredags kom jag och min kusin dit kl 3 och lekte lite med mina kusinbarn, som vi skulle vara barnvakt åt. Inte det lättaste att underhålla 3 småbarn på 5, 3 och 1 år. På lördagen åke vi till Andy´s lekland och stannade där tills det var dags att äta. Då åt vi panncakes innan vi åkte hemåt. Då var det vila i en halvtimma innan barnen vaknade och det var dags att leka igen.. tiden gick vääldigt fort och det blev nattedags för småttingarna och föräldrarna ^^ jag och min kusin stannade uppe tills 02, men säg inget till mamma, haha :))
Nästa dag gjorde vi en resa genom hela stockholm, och det tog kanske 6 h.. Men vi kom hem tillslut och ungarna sov, då passade vi på att vila lite med. Sen blev det lek, mer lek och ännnu mer lekande.. barnen och föräldrarna snarkade medans jag och min kusin stannade uppe till kl 01 :) Imorse vaknade vi 12.00 och sen blev det Disney Channel och Tacos ^^ haha, vilket liv vi hade där!!
Kom hem tio över fem och stack till stallet och grattulerade min prins som blev 7 år igår!! Nu blir det godis med mamma och min kompis ;) mums!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0